Ostatnia aktualizacja 10 lipca 2024 r,


Program lojalnościowy Estée Lauder: Warunki uczestnictwa

PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z NINIEJSZYMI WARUNKAMI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM ESTÉE LAUDER. UCZESTNICTWO W TYM PROGRAMIE OZNACZA WYRAŻENIE ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW OPISANYCH W NINIEJSZYM DOKUMENCIE ORAZ WSZYSTKICH WARUNKÓW WŁĄCZONYCH DO NIEGO PRZEZ ODNIESIENIE. JEŚLI UŻYTKOWNIK NIE WYRAŻA ZGODY NA WSZYSTKIE NINIEJSZE WARUNKI, NIE POWINIEN BRAĆ UDZIAŁU W PROGRAMIE.

Niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego Estée Lauder (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady i warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym (zwanym dalej "Programem"), którego organizatorem jest Estée Lauder (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewskiej 44 (02-672 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Sąd Gospodarczy, XVI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000019698, REGON 010128910, NIP 5260011173, kapitał zakładowy 5 979 501,13 zł (dalej "Organizator") dedykowany marce Estée Lauder.


I. DEFINICJE

1. Użyte poniżej wyrażenia, zdefiniowane w liczbie pojedynczej lub mnogiej, mają następujące znaczenie:

1.1. Formularz Zgłoszeniowy: Papierowy formularz zgłoszeniowy dostępny w Programie, którego wypełnienie i przesłanie Organizatorowi stanowi zgłoszenie uczestnictwa w Programie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

1.2. Karta: Karta potwierdzająca udział w Programie z unikalnym numerem przypisanym do Uczestnika.

1.3. Kwalifikujące się Zakupy: Zakup(y) produktów Estée Lauder dokonane podczas uczestnictwa w Programie w Salonach, z wyłączeniem zakupów dokonanych u zewnętrznych sprzedawców detalicznych, e-kart podarunkowych, opłat stanowych, jeśli mają zastosowanie, lub innych wykluczonych opłat i/lub zakupów określonych okresowo przez Organizatora.

1.4. Nagroda: Zniżka na wybrane przez Organizatora produkty Estée Lauder dostępne w danym czasie w Salonie.

1.5. Salon: Sklep detaliczny Organizatora działający na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, którego właścicielem i zarządcą jest Estēe Lauder (Polska) Sp. z o.o.

1.6. Uczestnik: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, legalnie zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która skutecznie wypełniła Formularz Zgłoszeniowy i która przystąpiła do Programu wyłącznie na własny użytek.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Program ma na celu przyznanie określonych korzyści, takich jak oferowanie rabatów lub promocji, które umożliwiają Uczestnikom zakup produktów marki Estée Lauder po promocyjnych cenach.

2. Program prowadzony jest dla Uczestników, którzy dokonują zakupów wyłącznie w następujących Salonach:

a) Salon Firmowy Estēe Lauder (Poland) Sp z o.o. w Centrum Handlowym Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12 (lokal nr 248), 02-675 Warszawa; e-mail: MGaleria@pl.estee.com, tel: + 48 605 980 618;

b) Salon Firmowy Estēe Lauder w Centrum Handlowym Galeria Krakowska, ul. Pawia 5 (lokal nr 170A), 31-154 Kraków; e-mail: KGaleria@pl.estee.com, tel: +48 605 980 640

c) Salon Firmowy Estēe Lauder w Centrum Handlowym Westfield Arkadia, al. Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa; email: Arkadia@pl.estee.com, tel: +48 785 334 156

d) Salon Firmowy Estēe Lauder w Westfield Wroclavia, Sucha 1, 50-086 Wrocław: email: GWroclavia@pl.estee.com; telefon: +48 726 120 206

3. W przypadku zmiany listy Salonów lub zmiany sposobu korzystania z Programu, Organizator powiadomi o tym Uczestnika z odpowiednim wyprzedzeniem, które zostanie przesłane Uczestnikowi pocztą elektroniczną i/lub SMS-em, w zależności od wybranego kanału komunikacji, na wskazany adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie.

III. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

1. Program jest dostępny wyłącznie dla osób fizycznych do użytku osobistego i jest ograniczony do jednego konta na osobę fizyczną. Korporacje, stowarzyszenia lub inne grupy nie mogą uczestniczyć w Programie, a Program nie może być wykorzystywany do celów biznesowych lub komercyjnych. Członkami mogą zostać osoby fizyczne, które są legalnymi rezydentami Polski i ukończyły 18 lat. Jeśli użytkownik jest osobą niepełnoletnią (poniżej 18 roku życia) lub nie posiada zdolności do czynności prawnych bez zgody opiekuna w jego imieniu, rodzice i/lub opiekunowie są odpowiedzialni za poinformowanie użytkownika o Regulaminie i monitorowanie działań użytkownika w celu zagwarantowania jego przestrzegania. Wszelkie działania takich użytkowników uznaje się za podejmowane za zgodą rodziców/opiekunów na niniejszy Regulamin. Pracownicy Spółek Estée Lauder oraz osoby zatrudnione przez partnerów biznesowych lub sprzedawców Organizatora kwalifikują się do członkostwa wyłącznie do użytku osobistego, ale mogą być wyłączeni z niektórych korzyści Programu.

2. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne i bezpłatne. Przystąpienie do Programu nie wymaga zakupu.

3. Do Programu można przystąpić w dowolnym momencie jego trwania poprzez wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego, podpisanie go i przekazanie konsultantowi w Salonie. Formularz Zgłoszeniowy dostępny jest w każdym Salonie.

4. W celu wzięcia udziału w Programie Uczestnik powinien podać w Formularzu Zgłoszeniowym następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail oraz ewentualnie numer telefonu komórkowego. Uczestnik może również podać datę urodzenia w celu otrzymania dodatkowych świadczeń urodzinowych, przy czym jest to dobrowolne i nie stanowi warunku przystąpienia do Programu.

5. Uczestnik zobowiązany jest podać w Formularzu Zgłoszeniowym swoje prawidłowe, kompletne i aktualne dane, a w przypadku ich zmiany zobowiązany jest do ich niezwłocznej aktualizacji. Jeżeli Uczestnik nie powiadomi Organizatora o zmianie swoich danych osobowych, Organizator może nie być w stanie umożliwić Uczestnikowi pełnego korzystania z Programu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku aktualizacji danych osobowych Uczestnika. Podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne, ale niezbędne, aby Organizator mógł zrealizować Program na rzecz Uczestnika i zapewnić mu pełen zakres korzyści wynikających z jego udziału w Programie. W przypadku podania Organizatorowi nieprawidłowych lub niekompletnych danych w procesie rejestracji, Organizator może nie być w stanie świadczyć na rzecz Uczestnika niektórych lub wszystkich usług Programu. Uczestnik może zaktualizować swoje dane osobowe w Salonie zwracając się do pracownika Salonu lub składając wniosek na Portalu Prywatności Organizatora (https://privacyportal.onetrust.com/webform/84bcbfa6-9d87-4573-b6f8-acfb1a7839a8/66320037-599a-4438-858a-0ff898ac641a).

6. Aby Formularz Zgłoszeniowy był ważny, musi być w pełni wypełniony, czytelny i własnoręcznie podpisany przez Uczestnika.

7. W przypadku spełnienia przez Uczestnika warunków określonych w Regulaminie, Uczestnik zostaje dopuszczony do udziału w Programie i nabywa wszelkie prawa z niego wynikające. W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia do Programu, w szczególności w przypadku, gdy dane zawarte w Formularzu Zgłoszeniowym są niekompletne, nieczytelne lub błędne, Formularz Zgłoszeniowy nie jest podpisany lub został ponownie przesłany przez osobę, która jest już Uczestnikiem Programu lub przez osobę, która została wykluczona z Programu przez Organizatora.

8. Uczestnik Programu bierze udział w Programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega cesji (przeniesieniu) na inną osobę.

9. Z jednym Uczestnikiem i jednym adresem e-mail może być powiązane tylko jedno konto w Programie. W przypadku sporu dotyczącego własności konta członkowskiego Programu, Uczestnik, który zostanie uznany za właściciela konta Programu, będzie autoryzowanym posiadaczem konta adresu e-mail podanego w momencie rejestracji. Dla celów niniejszego Regulaminu "autoryzowany posiadacz konta" to osoba fizyczna, która jest przypisana do zgłoszonego adresu e-mail przez dostawcę Internetu, dostawcę usług online lub inną organizację (np. firmę, instytucję edukacyjną itp.), która jest odpowiedzialna za przypisywanie adresów e-mail dla domeny powiązanej ze zgłoszonym adresem e-mail.

IV. KARTA UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

1. Po zaakceptowaniu Formularza Zgłoszeniowego przez Organizatora, Uczestnik otrzyma Kartę potwierdzającą udział w Programie. Momentem uzyskania statusu Uczestnika i możliwości korzystania z Programu jest moment otrzymania Karty.

2. Karta przypisana jest wyłącznie do marki Estée Lauder, w związku z czym Uczestnik nie jest uprawniony do korzystania z Programu i gromadzenia punktów przy zakupie produktów innych marek niż Estée Lauder.

3. Uczestnik może otrzymać tylko jedną Kartę.

4. Karta jest ważna przez cały okres trwania Programu. Karta traci ważność z chwilą zakończenia Programu, rezygnacji Uczestnika z dalszego uczestnictwa w Programie lub wykluczenia Uczestnika z Programu.

5. Karta może być używana wyłącznie przez Uczestnika, dla którego została wydana. Organizator w procesie zamówienia może zweryfikować dane posiadacza Karty.

6. Karta pozostaje własnością Organizatora. Uczestnik nie jest uprawniony do jej sprzedaży lub przekazania osobom trzecim.

7. Karta nie jest kartą kredytową, kartą bankomatową ani żadną inną kartą płatniczą, ani elektronicznym instrumentem płatniczym. W celu uniknięcia wątpliwości, Karta może być używana wyłącznie w celach określonych w Regulaminie.

8. Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować Organizatora o fakcie kradzieży lub zgubienia Karty, najlepiej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: MGaleria@pl.estee.com /KGaleria@pl.estee.com/ Arkadia@pl.estee.com/ GWroclavia@pl.estee.com lub telefonicznie kontaktując się z Organizatorem pod numerem: tel: + 48 605 980 618/ +48 605 980 640/ +48 785 334 156/ +48 726 120 206. W takim przypadku utracona Karta zostanie dezaktywowana, a Uczestnik ma prawo ubiegać się o wydanie duplikatu Karty. Należy pamiętać, że w przypadku niezawiadomienia Organizatora o kradzieży lub utracie Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się Kartą przez osobę nieuprawnioną. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wynikające z kradzieży lub utraty Karty, chyba że Organizator ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób trzecich, na podstawie i w zakresie obowiązujących przepisów prawa.

9. Organizator będzie prowadził dla Uczestnika konto elektroniczne (zwane dalej "Kontem"), na którym będą gromadzone i przechowywane punkty otrzymywane przez Uczestnika w związku z dokonywaniem Zakupów Kwalifikowanych.

10. Organizator nie zapewnia Uczestnikom możliwości zdalnego dostępu do Konta, w tym poprzez możliwość zalogowania się na Konto. Uczestnik może sprawdzić liczbę punktów na swoim Koncie kontaktując się z Organizatorem telefonicznie pod numerem: tel: + 48 605 980 618/ +48 605 980 640/ +48 785 334 156/ +48 726 120 206 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: MGaleria@pl.estee.com/ KGaleria@pl.estee.com/ Arkadia@pl.estee.com/ GWroclavia@pl.estee.com lub pytając pracownika Salonu w Salonie.

V. ZASADY ZBIERANIA PUNKTÓW

1. Uczestnicy mogą gromadzić na swoim Koncie punkty uprawniające do korzystania z ofert i bonusów oferowanych przez Organizatora poprzez dokonywanie Uprawnionych Zakupów.

2. Uczestnikom będą przyznawane punkty w zależności od wartości zakupów dokonanych w ramach Zakupów Uprawniających. Za każdą wydaną w Salonie złotówkę (1 zł) Uczestnik otrzyma 1 (jeden) punkt, przy czym wartość dokonanych zakupów zaokrągla się w dół do pełnych złotych.

3. Organizator może, z ważnych przyczyn wskazanych w pkt XI.3 Regulaminu, zmienić zasadę przeliczania punktów, przy czym o takich zmianach poinformuje Uczestników w Salonie, na stronie internetowej (https://esteelauder.pl/terms-stores), pocztą elektroniczną lub SMS-em, w zależności od wybranego preferowanego kanału komunikacji, na adres e-mail lub numer telefonu podany w Formularzu Zgłoszeniowym, z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. Zmiana, o której mowa powyżej, będzie obowiązywała wyłącznie po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia.

4. W celu przyznania i zapisania punktów na Koncie, Uczestnik zobowiązany jest do okazania Karty pracownikowi Salonu, podania numeru Karty lub swojego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail podanego przy przystąpieniu do Programu, przed zarejestrowaniem sprzedaży na kasie fiskalnej. Punkty naliczane są automatycznie, po zeskanowaniu Karty lub wprowadzeniu danych Uczestnika przez pracownika Salonu. Podstawą do przyznania punktów mogą być wyłącznie faktyczne Kwalifikujące się Zakupy dokonane przez Uczestnika posiadającego Konto.

5. Uczestnik, który w chwili zakupu nie posiada Karty lub z jakichkolwiek innych przyczyn nie okazał jej pracownikowi Salonu przed zarejestrowaniem sprzedaży w kasie fiskalnej lub podał dane niezgodne z danymi, które podał przystępując do Programu, nie nabywa prawa do otrzymania punktów. Punkty nie mogą być przyznawane na podstawie paragonu lub innego dokumentu sprzedaży okazanego przez Uczestnika po dokonaniu przez niego Zakupów Uprawniających.

6. W przypadku zwrotu Zakupu Kwalifikowanego zakupionego przez Uczestnika, Organizator anuluje punkty zgromadzone przez Uczestnika, w liczbie odpowiadającej punktom otrzymanym przez Uczestnika w związku z tym Zakupem Kwalifikowanym. Przy zwrocie produktów, za które Uczestnik uzyskał punkty, Uczestnik zobowiązany jest podać numer swojej Karty lub swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail podany przy przystąpieniu do Programu. W przypadku zwrotu przez Uczestnika Zakupu Kwalifikowanego z powodu wady, Organizator przekaże Uczestnikowi w zamian produkt o równoważnej wartości.

7. Punkty i inne prawa związane z Programem nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w jakikolwiek sposób, w szczególności nie mogą być przenoszone pomiędzy kontami należącymi do tej samej osoby, ale dedykowanymi różnym markom = lub pomiędzy kontami należącymi do różnych Uczestników, ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności prawnych, poza określonymi w Regulaminie.

8. Punkty i/lub Nagrody uzyskane w ramach Programu nie mają wartości pieniężnej, są niezbywalne, a Uczestnikowi nie przysługują żadne prawa majątkowe do punktów i/lub Nagród. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za punkty i/lub Nagrody utracone lub zrealizowane w wyniku nieuczciwych działań Uczestnika lub osób trzecich. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za produkty Estée Lauder uzyskane za pomocą Nagrody, które zostały zgubione, skradzione lub w inny sposób zniszczone. Sprzedaż, wymiana, przeniesienie lub cesja jakichkolwiek punktów i/lub Nagród oferowanych w ramach Programu, w sposób inny niż przez Organizatora, są wyraźnie zabronione.

9. Prawo do korzystania z punktów zgromadzonych na Karcie, w szczególności prawo do wymiany tych punktów na Nagrody, przysługuje wyłącznie Uczestnikowi.

10. Konta, Nagrody i punkty nie mogą być przenoszone, udostępniane ani łączone. Punkty może gromadzić wyłącznie uczestnik płacący za produkty. Organizator zastrzega sobie prawo do monitorowania liczby Kont na gospodarstwo domowe i odmowy, łączenia lub zamykania dodatkowych lub zduplikowanych kont w dowolnym momencie.

11. Jeśli Uczestnik ma obawy, że Kwalifikujący się Zakup nie został prawidłowo zastosowany do jego konta, może postępować zgodnie z procedurą zawartą w sekcji IX.

VI. ZASADY WYMIANY ZGROMADZONYCH PUNKTÓW NA NAGRODY

1. Z chwilą, gdy Uczestnik zgromadzi na Karcie co najmniej 50 punktów, może wymienić zgromadzone punkty na Nagrodę w dowolnym Salonie. Nagrodą jest rabat na wybrane przez Organizatora produkty Estée Lauder dostępne w momencie wymiany w Salonie, w którym Uczestnik zamierza wymienić swoje punkty na Nagrodę. Każdy zgromadzony przez Uczestnika punkt (1 punkt) stanowi równowartość 1 złotego, a wysokość rabatu jest bezpośrednio skorelowana z ilością punktów, które Uczestnik posiada na swoim Koncie i jest skłonny wykorzystać. Rabat może stanowić maksymalnie 99% wartości produktu Estée Lauder wybranego do wymiany.

2. Ilość punktów wykorzystanych do wymiany na Nagrodę zostanie usunięta z Konta po wymianie, a jeśli po wymianie punkty osiągną wartość poniżej 50 punktów, Uczestnik będzie musiał osiągnąć 50 punktów, aby móc ponownie rozpocząć wymianę swoich punktów na Nagrody. W przypadku, gdy wartość produktu Estée Lauder jest wyższa niż wartość wymienionych punktów, Uczestnik będzie musiał zapłacić odpowiednią różnicę w cenie, aby otrzymać produkt Estée Lauder.

3. Wykorzystanie punktów w ramach Programu nie może być łączone z ofertami specjalnymi lub innymi promocjami.

4. Przy wymianie punktów na Nagrody wartość Nagród zaokrągla się w dół do pełnych złotych.

5. W przypadku niezarejestrowania nowych punktów na Karcie Uczestnika w ciągu roku od dnia, w którym punkty zostały zarejestrowane na Karcie Uczestnika po raz ostatni, punkty wygasają. W takim przypadku Karta Uczestnika nie traci ważności i może on nadal gromadzić punkty. Uczestnik zostanie powiadomiony o wygaśnięciu punktów z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem pocztą elektroniczną lub SMS-em na adres e-mail lub numer telefonu podany w Formularzu Zgłoszeniowym w zależności od preferencji kanału komunikacji wybranego przez Uczestnika.

6. Uczestnicy otrzymują co roku specjalną niespodziankę z okazji swoich urodzin, jeśli podali datę urodzenia. Prezent urodzinowy można zrealizować we wskazanych Salonach w ciągu 30 dni od daty urodzin Uczestnika. Każdy Uczestnik może otrzymać tylko jeden prezent urodzinowy rocznie, a urodzinowe niespodzianki nie mogą być przekazywane, opóźniane, wymieniane ani zwracane. Konkretne prezenty urodzinowe mogą się różnić w zależności od lokalizacji i dostępności.

7. Produkty Estée Lauder dostępne w ramach Nagrody są dostępne do wyczerpania zapasów, a Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany produktów objętych Nagrodą. Organizator zastrzega sobie również prawo do zmiany sposobu, w jaki Uczestnik uzyskuje punkty oraz w jaki Organizator ocenia i nagradza jego Kwalifikujące się Zakupy i/lub inne działania w ramach Programu. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby zakupów lub działań, które kwalifikują się do Programu, liczby lub rodzajów Nagród, które Uczestnik może otrzymać w danym okresie lub w czasie trwania Programu, i/lub dowolnej ich kombinacji. Organizator powiadomi Uczestnika o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem, które zostanie przesłane Uczestnikowi wraz z odpowiednim terminem na wymianę punktów, Nagrody lub innej Nagrody o równej lub wyższej wartości, za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS, w zależności od wybranego kanału komunikacji, na wskazany adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie. Wszelkie zmiany dokonywane w Programie będą również ujawniane na stronie internetowej Organizatora (https://esteelauder.pl/terms-stores/).

ZAKOŃCZENIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

1. Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli jego działania naruszają prawo, zasady współżycia społecznego lub Regulamin, a w szczególności gdy:

1.1. Uczestnik, w związku z udziałem w Programie, podał nieprawdziwe lub nieaktualne dane lub dane osoby trzeciej; i/lub

1.2. Uczestnik dopuścił się oszustwa skutkującego przyznaniem Uczestnikowi nienależnych punktów lub innych korzyści.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do: (1) wykluczenia Uczestnika z udziału w Programie; (2) przerwania udziału Uczestnika w Programie; i/lub (3) zawieszenia lub kontroli konta członkowskiego Uczestnika na dowolny okres czasu ze skutkiem natychmiastowym, o czym Uczestnik zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS na adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika podczas rejestracji do Programu, w zależności od wybranego kanału komunikacji. Organizator zastrzega sobie to prawo w szczególności w przypadku podejrzenia nadużycia Programu, nieprzestrzegania któregokolwiek z warunków Regulaminu, braku aktywności członkowskiej przez okres dłuższy niż 36 miesięcy, nielegalnej działalności, oszustwa, wprowadzenia w błąd lub innego zachowania niezgodnego z niniejszym Regulaminem i/lub szkodzącego Organizatorowi lub jego interesom, w tym w szczególności podejrzenia nielegalnego, oszukańczego lub nieuprawnionego wykorzystania jakichkolwiek Nagród lub punktów, co może skutkować cofnięciem członkostwa Uczestnika i uniemożliwieniem mu dalszego uczestnictwa w Programie. Jeśli członkostwo Uczestnika zostanie cofnięte, wszelkie Nagrody lub punkty na jego koncie automatycznie wygasną, a jego dostęp do Programu i jego funkcji zostanie automatycznie zakończony. W przypadku podejrzenia przez Organizatora oszustwa, wprowadzenia w błąd, nadużycia lub naruszenia niniejszego Regulaminu, Organizator ma również prawo do podjęcia odpowiednich kroków prawnych.

3. Organizator poinformuje Uczestnika o wykluczeniu z Programu za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS, w zależności od wybranego kanału komunikacji, na wskazany adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika przy zgłoszeniu do Programu. Wykluczenie Uczestnika z Programu spowoduje utratę wszystkich punktów zgromadzonych na jego Karcie oraz innych korzyści związanych z Programem, a także unieważnienie jego Karty.

4. W przypadku wykluczenia Uczestnika z Programu przez Organizatora, Uczestnik może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o wykluczeniu. Złożenie reklamacji i jej rozpatrzenie przez Organizatora następuje zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

5. Uczestnictwo w Programie ustaje w przypadku śmierci Uczestnika.

6. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia:

a) w formie pisemnej, w Salonie lub przesyłając na adres sklepu Estée Lauder w Centrum Handlowym Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12 (lokal nr 248), 02-675 Warszawa lub sklepu Estée Lauder w Centrum Handlowym Galeria Krakowska, ul. Pawia 5 (lokal nr 170A ), 31-154 Kraków/ Centrum Handlowego Westfield Arkadia, al. Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa/ Westfield Wroclavia, Sucha 1, 50-086 Wrocław

b) pocztą elektroniczną na adres MGaleria@pl.estee.com/ KGaleria@pl.estee.com/ Arkadia@pl.estee.com/ GWroclavia@pl.estee.com;

c) telefonicznie pod numerem + 48 605 980 618/ +48 605 980 640/ +48 785 334 156 lub +48 726 120 206.

5 Rezygnacja z uczestnictwa w Programie jest równoznaczna z utratą przez Uczestnika uprawnień wynikających z członkostwa w Programie (w tym dotychczas zgromadzonych punktów) i zakończeniem uczestnictwa w Programie.

VIII. CZAS TRWANIA, ZAKOŃCZENIE I MODYFIKACJA PROGRAMU

a) Organizator prowadzi Program przez czas nieokreślony.

b) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, anulowania, modyfikacji, ograniczenia lub zakończenia niniejszego Programu i Regulaminu lub dowolnego aspektu lub funkcji Programu w dowolnym momencie z zastrzeżeniem trzydziestodniowego (30) uprzedzenia, które Uczestnik otrzyma pocztą elektroniczną i/lub SMS-em, w zależności od wybranego kanału komunikacji, na wskazany adres e-mail lub numer telefonu podany przez Uczestnika podczas rejestracji w Programie. Zmiany zostaną również ujawnione na stronie internetowej Organizatora (https://esteelauder.pl/terms-stores). Takie zmiany mogą mieć wpływ na zdobyte punkty i/lub możliwość wymiany Nagród po upływie trzydziestu (30) dni. Organizator zastrzega sobie te prawa w szczególności z powodu:

a) zmian wynikających z przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez sądy lub organy władzy publicznej, mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkujących koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;

b) wydania orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i powodującego konieczność jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu;

c) usuwanie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych postanowień Regulaminu, w tym dostrzeżonych przez Organizatora w wyniku złożonych reklamacji;

d) zmiana sposobu rejestracji Uczestników, np. wprowadzenie rejestracji online;

e) dodanie nowych korzyści i funkcjonalności dla Uczestników, takich jak nowe usługi lub nowy rodzaj asortymentu, bez wpływu na zakres uprawnień nabytych przez Uczestników przed zmianą;

f) usprawnienie obsługi Uczestników;

g) przyczyn o charakterze organizacyjnym, np. zmiany nazwy lub danych teleadresowych Organizatora lub zmiany przedmiotu działalności Organizatora, profilu jego działalności; i/lub

h) zmiana wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, np. poprawa bezpieczeństwa.

c) W przypadku zakończenia Programu, Uczestnik będzie uprawniony - w terminie 30 dni od dnia zakończenia Programu:

i. do wymiany zgromadzonych punktów na Nagrodę, o ile spełnił warunki niniejszego Regulaminu; lub

ii. żądania przeniesienia niewykorzystanych punktów na swoim Koncie do innego programu lojalnościowego organizowanego i zarządzanego przez Organizatora w Salonach.

W przypadku niepodjęcia żadnych działań przez Uczestnika, punkty zgromadzone przez Uczestnika na jego Koncie zostaną anulowane.

IX. REKLAMACJE

2. Uczestnik może złożyć reklamację

a) w formie pisemnej, w Salonie lub przesłać na adres sklepu Estée Lauder w Centrum Handlowym Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12 (lokal nr 248), 02-675 Warszawa lub sklepu Estée Lauder w Centrum Handlowym Galeria Krakowska, ul. Pawia 5 (lokal nr 170A ), 31-154 Kraków/ Centrum Handlowego Westfield Arkadia, al. Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa/ Westfield Wroclavia, Sucha 1, 50-086 Wrocław.

b) pocztą elektroniczną na adres MGaleria@pl.estee.com/ KGaleria@pl.estee.com/ Arkadia@pl.estee.com/ GWroclavia@pl.estee.com;

c) telefonicznie pod numerem + 48 605 980 618/ +48 605 980 640/ +48 785 334 156 lub +48 726 120 206

3. Reklamacje mogą być składane przez cały czas trwania Programu, jednak nie później niż 14 dni po jego zakończeniu.

4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko Uczestnika,

b) adres korespondencyjny lub adres e-mail Uczestnika lub numer telefonu Uczestnika; oraz

c) opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.

5. Organizator może zwrócić się do Uczestnika, który złożył reklamację, o jej uzupełnienie o informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

6. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji, na adres kontaktowy wskazany przez Uczestnika w zgłoszeniu reklamacyjnym.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Rejestrując się w Programie, Uczestnik automatycznie subskrybuje i wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail lub SMS (w zależności od preferencji komunikacyjnych wybranych przez Uczestnika) związanych z jego członkostwem w Programie, w tym komunikatów powitalnych. Przykłady takich wiadomości obejmują między innymi potwierdzenie realizacji Nagrody, aktualizację profilu lub inne wiadomości związane z Kontem. Jeśli Uczestnik zakończy swoje członkostwo w Programie, nie będzie już otrzymywać wiadomości związanych z Programem.

2. Uczestnik może również wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych Programu i komunikatów Estée Lauder, zaznaczając odpowiednie pole wyboru. Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w każdej wiadomości, np. klikając łącze rezygnacji z subskrypcji zawarte w każdej wiadomości e-mail, wysyłając STOP na adres +48729086712 zawarty w każdej wiadomości SMS lub przesyłając prośbę za pośrednictwem naszego Portalu Prywatności. Jednakże, rezygnując z komunikacji marketingowej, komunikacja związana z ich członkostwem w Programie będzie nadal wysyłana do nich, ponieważ dotyczy ich członkostwa w Programie, na co wyrażają zgodę, ponieważ są one niezbędne do realizacji Programu.

3. Dane osobowe zebrane od Uczestnika w związku z Programem, w tym między innymi dane dotyczące zakupów dokonanych w związku z jego członkostwem w Programie, podlegają Polityce Prywatności Estée Lauder i będą wykorzystywane i ujawniane w celu administrowania jego udziałem w Programie, wysyłania Uczestnikowi komunikatów związanych z jego Kontem i członkostwem, a także wysyłania Uczestnikowi marketingowych wiadomości e-mail dotyczących Programu oraz wysyłania Uczestnikowi innych komunikatów marketingowych Estée Lauder, jeśli wyrazi na to zgodę. Aby uzyskać więcej informacji na temat praktyk Estée Lauder w zakresie prywatności, praw Uczestnika i sposobu korzystania z tych praw, Uczestnik może zapoznać się z Polityką Prywatności Organizatora dostępną w Salonach, przesłaną Uczestnikowi w powitalnej wiadomości e-mail i dostępną po kliknięciu tutaj.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

5.c.1.1 Regulamin oraz Polityka Prywatności Estée Lauder są udostępniane Uczestnikowi wraz z Formularzem Zgłoszeniowym. Ponadto są one dostępne w Salonach lub na stronie internetowej https://www.esteelauder.pl/.

5.c.1.2 W najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo ani Estée Lauder, ani podmioty dominujące, zależne, stowarzyszone, partnerzy lub licencjodawcy Organizatora nie udzielają żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, w odniesieniu do Regulaminu lub jakichkolwiek Nagród związanych z Programem, z wyjątkiem zakresu, w jakim takie zobowiązania nie mogą zostać prawnie wyłączone.

5.c.1.3 Uczestnik zgadza się bronić, zabezpieczać i chronić Organizatora, jego podmioty dominujące, zależne, stowarzyszone, partnerów, licencjodawców, członków zarządu, dyrektorów, pracowników i agentów przed wszelkimi stratami, szkodami lub kosztami, w tym uzasadnionymi honorariami prawników, wynikającymi z jakichkolwiek roszczeń, działań lub żądań stron trzecich wynikających z udziału Uczestnika w Programie z naruszeniem jakiegokolwiek prawa, zasady, regulacji lub niniejszego Regulaminu.

5.c.1.4 Niniejszy Program i niniejszy Regulamin podlegają przepisom prawa materialnego Polski i zgodnie z nimi będą interpretowane.

5.c.1.5 Wszelkie spory związane w jakikolwiek sposób z niniejszym Programem, niniejszym Regulaminem, członkostwem Uczestnika w Programie lub relacjami między stronami powinny być w pierwszej kolejności zgłaszane do Biura Obsługi Klienta. Uczestników zachęca się do polubownego rozwiązywania wszelkich sporów związanych z Programem.

Jeżeli Uczestnik nie jest zadowolony z rozpatrzenia jego reklamacji, może zwrócić się do mediatora w terminie jednego roku od daty pierwszego zgłoszenia reklamacji do Biura Obsługi Klienta Organizatora. W każdym przypadku, jeżeli nie uda się znaleźć polubownego rozwiązania, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu może być sąd właściwy dla siedziby Estée Lauder, bez uszczerbku dla prawa konsumenta do wniesienia sprawy do sądu powszechnego właściwego dla miejsca zamieszkania konsumenta oraz bez uszczerbku dla innych praw konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

Konsumenci mają również możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR służącej do składania skarg i dochodzenia roszczeń związanych z umowami - platformę można znaleźć pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres e-mail Estée Lauder: esteelauder.lp@pl.estee.com.

XII. Kontakt

W celu uzyskania informacji o Programie i swoim członkostwie Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem poprzez:

a) zapytanie pracownika Salonu w Salonie

b) wysyłając wiadomość e-mail na adres MGaleria@pl.estee.com/ KGaleria@pl.estee.com/ Arkadia@pl.estee.com/ GWroclavia@pl.estee.com; lub

c) dzwoniąc pod numer + 48 605 980 618/ +48 605 980 640/ +48 785 334 156 lub +48 726 120 206.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia lub korespondencję zagubioną lub opóźnioną w przesyłce pocztowej lub internetowej.

Top