• Tylko na zaproszenia

    Po „milionowej” prośbie Estée, w 1946 roku Robert Fisk, szef działu kosmetycznego domu towarowego Saks Fifth Avenue, zgodził się w końcu złożyć pierwsze zamówienie na jej produkt (ściśle mówiąc zamówienie warte było 800 dolarów). Aby ogłosić wejście do ekskluzywnego domu towarowego, Estée wysłała eleganckie białe zaproszenia ze złotymi literami do wybranych najlepszych klientów sklepu informując ich, że do każdego zakupu dołączać będzie bezpłatny puder w kremie. Po dwóch dniach wyprzedano wszystkie zapasy – i w ten oto sposób narodziła się koncepcja marketingowa dołączania „prezentu przy zakupie”.

  • Tylko na zaproszenia

    Po „milionowej” prośbie Estée, w 1946 roku Robert Fisk, szef działu kosmetycznego domu towarowego Saks Fifth Avenue, zgodził się w końcu złożyć pierwsze zamówienie na jej produkt (ściśle mówiąc zamówienie warte było 800 dolarów). Aby ogłosić wejście do ekskluzywnego domu towarowego, Estée wysłała eleganckie białe zaproszenia ze złotymi literami do wybranych najlepszych klientów sklepu informując ich, że do każdego zakupu dołączać będzie bezpłatny puder w kremie. Po dwóch dniach wyprzedano wszystkie zapasy – i w ten oto sposób narodziła się koncepcja marketingowa dołączania „prezentu przy zakupie”.

  • Tylko na zaproszenia

    Po „milionowej” prośbie Estée, w 1946 roku Robert Fisk, szef działu kosmetycznego domu towarowego Saks Fifth Avenue, zgodził się w końcu złożyć pierwsze zamówienie na jej produkt (ściśle mówiąc zamówienie warte było 800 dolarów). Aby ogłosić wejście do ekskluzywnego domu towarowego, Estée wysłała eleganckie białe zaproszenia ze złotymi literami do wybranych najlepszych klientów sklepu informując ich, że do każdego zakupu dołączać będzie bezpłatny puder w kremie. Po dwóch dniach wyprzedano wszystkie zapasy – i w ten oto sposób narodziła się koncepcja marketingowa dołączania „prezentu przy zakupie”.

Top